Reacties2018-12-21T20:38:20+00:00
Loading...

REACTIES

Een greep met reacties van consultants/professionals uit het gastenboek van OffersBusiness.
Alle reacties lezen of een reactie plaatsen? Klik op GASTENBOEK.

GASTENBOEK

Veelal worden medewerkers naar een cursus gestuurd door hun management en deze medewerkers hebben veelal vooraf de houding van ‘bah!’, zonde van de tijd. Maar bij OffersBusiness is dat gevoel snel weg, was het telkens weer een genoegen om aan te schuiven bij een van de trainingsavonden. De helderheid van uitleg en het speelse karakter laat de aandacht niet verslappen. De eerste afspraak heb ik in de “POCKET”.
Louis Muijs, Cegeka

Ik wil je ontzettend bedanken voor de leuke en leerzame avonden, zelden heb ik stof van een cursus zo snel en effectief in praktijk kunnen brengen. Ik heb een eerste gesprek met een klant gehad en eergisteren een intake bij een bestaande klant met succes afgerond, ik kan 1 juli beginnen! Vooral bij de intake heb ik SOPIA echt als kapstok gebruikt en naar mijn idee heeft het geholpen, de klant wilde mij! Mooi gevoel dat “laten kopen”. Ik zal je cursus bij andere collega’s aanbevelen. Nogmaals dank en tot ziens!
Niek Oostvogel, QNH

Hallo Jetse, bedankt voor de leuke en leerzame training. Door jouw aanstekelijk enthousiasme was het telkens weer een genoegen om aan te schuiven bij één van de trainingen. De eenvoudige theorie heb je goed weten te verwerken in praktische opdrachten zodat deze makkelijker in de praktijk toegepast kunnen worden. Hartelijk dank!
Tim van der Loop, QNH

Vandaag had ik een gesprek met een accountmanager van een gerenommeerde organisatie. Dank voor alles wat je ons/mij in de training hebt geleerd!!! Deze accountmanager deed veel fout; niet doorvragen, geen MENU, niet zoeken naar mijn behoefte, maar wel zijn voordelen voor samenwerking opsommen en dan ook nog eens out-of-the-blue. Tenenkrommend na jouw verhaal. En hoewel het niet mijn rol is, als potentiële klant, heb ik wel het socializen lekker geoefend en geoefend en geoefend. Ik weet ondertussen heel veel over zijn privéleven. Dat schept een band ;-). Dacht, laat het je even weten, ‘s-avonds oefenen – de volgende ochtend de praktijk.
Jan van der Hoeven, SQS

Wat een boeiende training, door jouw enthousiasme was er “never a dull moment”.
Nu de geleerde vaardigheden in de praktijk brengen.
Nogmaals dank voor een motiverende training.
Chris Lahaye, Ericsson

Wat een enthousiaste en stimulerende training. Hier ga ik zeker veel aan hebben. Het werd zo gebracht dat dat ik gewoon zin krijg om het toe te passen. En dan tijdens een gesprek niet te hard moet gaan glimlachen omdat het lukt !
Paul van Swinderen, ING bank

Met een aantal collega’s de training Commerciële vaardigheden van OffersBusiness mogen volgen. Interessante en interactieve avonden waar je theorie krijgt geleerd die eens een keer blijft hangen. Vooral omdat Jetse het zo enthousiast weet te brengen en eigenlijk ook omdat de theorie zo simpel is. Het zijn de oefeningen die er voor zorgen dat je het ook direct leert toe te passen. Levert meteen energie om het ook in de praktijk te gaan doen.
Jorik Uiterwijk, QNH

Heerlijke, goed onderbouwde, maar no-nonsense benadering van commerciële vaardigheden. En wat nog mooier is, als het vak van “verkoper” eenmaal ontdaan is van alle mystiek, blijkt dat je commercieel gedrag gewoon kunt (aan)leren zonder te veranderen in een enge autoverkoper 🙂 – integendeel zelfs.
Ik heb de cursus met veel genoegen en interesse gevolgd en heb er nu al veel plezier van!
Aart den Hoed, ING bank

Een zeer interessante training! Achteraf vraag je je af waarom zoveel verkopers altijd alles maar willen verkopen met methodes die vaak afschrikkend zijn, zonder te kijken wat nou echt de behoeftes zijn. Bedankt voor de nieuwe inzichten en de enthousiaste manier van training geven!
Stephan Dijkman, Valori

Ik heb een aantal sales trainingen gehad, maar van deze training heb ik echt veel geleerd. De training heeft een praktische benadering met theoretische onderbouwing, waardoor je de nieuwe kennis direct kunt inzetten. De training heeft mij een andere kijk op zaken doen gegeven. Echt een aanrader, voor iedereen in de business!
Bas Meijers, InterAccess

Wat kan ik zeggen over de training… Het is anders, het is zoals Jetse zegt, je verkoopt niks, je laat kopen. Op geen moment heb ik het gevoel gehad dat ik iets moest of iets zou missen. De sfeer van de training is erg prettig. Niks is onwaar, alles zou kunnen. De essentie die ik eruit haal voor mijzelf is dat je bovenal jezelf moet zijn en met passie en geestdrift relaties moet opbouwen en van daaruit relaties kunt onderhouden. De training CV-PRO-MC voor professionals is een uitstekende training om je bewust te worden van wat je niet weet en te bevestigen van wat je al wel weet. Jetse, bedankt voor de training en het interpersoonlijke contact!
Ron Pleunis, Sogeti

Jetse, dank voor het delen van jouw waardevolle ervaringen. Je enthousiasme is aanstekelijk en de combinatie van praktijk en theorie heb ik als bijzonder plezierig ervaren. Ook voor mij als ervaren sales heb ik weer geleerd, dit door de direct praktische toepasbaarheid.
Marjan Timmer, Caesar Experts

Heb een aantal van jouw Youtube-clips bekeken en stukken uit “Positief Afwijkend een Bestseller” gelezen. De tips hoe om te gaan met telefonistes en secretaresses helpen mij enorm. Het succespercentage in het maken van klantafspraken is fors omhoog geschoten. Ook ben ik gestopt met verkopen. Het aardige is dat men eerder geneigd is om van mij te kopen. Ik snap nu wat je met “Positief Afwijkend” bedoelt. Super!
Martijn van der Heujden, Innvolve

De eerste persoon aan wie ik moet denken als ik iemand zou zoeken die echt passievol kan inspireren, enthousiastmeren, innoveren, creatief out of de box kan denken, initiatief kan nemen, een hoop herrie kan maken…. EN het in gang kan zetten is Jetse Offers!
Wim Verheijen, Sogeti

Een verrassende kijk op verkoop. Je wordt in de training goed gewezen op je valkuilen en aanpak en je krijgt tips die uit de praktijk komen.
Luisteren, laat de klant praten en zorg dat je begrijpt wat de pijn en de impact is.
Je bent er voor de klant om te helpen, niet om te verkopen
Frieda Naaijer, Centric

Het volgen van de training “Commerciële Vaardigheden voor Topprofessionals” was een echte eye-opener! Deze training heeft mij niet alleen op commercieel gebied geholpen, maar ook mijn adviesvaardigheden naar hoger niveau gebracht. Eenvoudige, direct in de praktijk toepasbare tips & tricks en de POSITIEF AFWIJKENDE trainingswijze van Jetse zijn de kracht van deze training.
Gert Jan Schotsman, Sogeti

Leuke training die Jetse geeft! Enthousiast, en goede mix van theorie en praktijk waarbij inbreng van de cursisten wordt gewaardeerd.
Richard Evers, Simac

Bedankt voor de training en je enthousiasme!
Interessant en inspirerend om nu eens niet een standaard verkoop training te krijgen. Ik heb zeker een aantal handvaten gekregen voor mijn dagelijkse werkzaamheden.
André Deuzing, VX-Company

De reacties op mijn vertrek bij Sogeti en de start van OffersBusiness in 2011.

Exit/Start reacties
Exit/Start reacties