GASTENBOEK

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Invulvelden gemarkeerd met * zijn verplicht.
(Jo)uw E-mail addres wordt niet gepubliceerd.
130 entries.
Arno Balemans Arno Balemans schreef op 17/09/2012 om 15:39:
Hoi Jetse, Bedankt voor een leerzame en inspirerende cursus. De oefeningen waren leerzaam omdat we in de spiegel onze eigen verbeterpunten kunnen zien. De voorbeelden zijn leerzaam om te zien hoe het kan. Bedankt....
Pieter Helsper Pieter Helsper schreef op 07/09/2012 om 07:14:
Jetse, Ontzettend bedankt voor je inspirende presentatie op de Competence Network Architectuur bijeenkomst over de positionering van de propositie. Je hebt in ieder geval mij, maar ik ben er van overtuigd vele anderen, met jou bevlogenheid en passie voor het vak weten aan te zetten tot vervolgstappen. Ga zo door en je zult nog vele anderen na mij weten te motiveren en vooral inspireren. Met vriendelijke groet, Pieter Helsper
Kirsten Overtoom-Jongerden Kirsten Overtoom-Jongerden schreef op 07/08/2012 om 15:20:
Hoi Jetse, Vandaag hebben we elkaar na enkele maanden weer gezien en gesproken. Altijd een genot om naar jouw -positief afwijkende- ideeën te luisteren en te sparren over het salesvak. Het was 'slechts' een kennismakingsgesprek, maar je hebt ons nu al geïnspireerd. We kijken uit naar een prettige samenwerking en veeeeeeel klantcontact! 😉 Tot snel en alvast een fijne vakantie! Zomerse groeten uit Almere! 😉
Martijn Martijn schreef op 02/08/2012 om 11:37:
Jetse, nog iets: Je adviseert om vooral jezelf te blijven en niet alles te doen wat in salestrainingen wordt gepropageerd. Het mijzelf mogen zijn geeft mij zelfvertrouwen en een hogere gunningsfactor.
Martijn Martijn schreef op 02/08/2012 om 11:34:
Hoi Jetse, Heb een aantal van jouw Youtube-clips bekeken en stukken uit "Positief Afwijkend een Bestseller" gelezen. De tips hoe om te gaan met telefonistes en secretaresses helpen mij enorm. Het succespercentage in het maken van klantafspraken is fors omhoog geschoten. Ook ben ik gestopt met verkopen. Het aardige is dat men eerder geneigd is om van mij te kopen. Ik snap nu wat je met "Positief Afwijkend" bedoelt. Super! Bedankt.
Gerben Tijkken Gerben Tijkken schreef op 08/06/2012 om 09:31:
Hoi Jetse, Bedankt voor de sessie van gisteren, je bent er weer aardig in geslaagd om op je eigen manier profesionals met direct continu klantcontact bagage mee te geven om een dienst of product aan de man te brengen waarvan zien dat het de klant zal helpen. En omdat ik denk dat het helpen van de klant toch de bron is van dienstverlening ben je zoals altijd weer goed bezig ! Dat je dan ook nog meteen wat discussie op gang brengt over de dienst zelf is mooi meegenomen ! Groet Gerben Tijkken
Ewald Roodenrijs Ewald Roodenrijs schreef op 01/06/2012 om 05:15:
Jetse, Enorm bedankt voor de gedeelde informatie in de opleiding voor topprofessionals. Aan die ene avond heb ik al heel veel gehad. Ook bij het reviewen van je boek voor de topprofessional heb ik niet alleen leesplezier gehad, ook nieuwe dingen geleerd. Succes verder. -Ewald
Thomas Thomas schreef op 24/05/2012 om 09:36:
Jetse, Hartelijk dank voor de training. Als professional heb ik er een hoop van geleerd, ik begrijp nu eindelijk waar de salesmensen de hele tijd mee bezig zijn. Bovendien heb ik zelf ook geleerd om meer als een salespersoon te denken! Dank!
Hans van Gastel Hans van Gastel schreef op 14/05/2012 om 17:27:
Jetse, Ik heb veel gehad aan je tips en adviezen over koud bellen tijdens de Sales opleiding bij Sogeti. Door enthousiasme, een goed verhaal en een goede belomgeving is het me gelukt 18 ondernemers en managers te vinden die samen 1300 hebben betaald voor de Alpe d'HuZes en het KWF. Bedankt. Groet, Hans van Gastel
Paul Bentvelzen Paul Bentvelzen schreef op 18/04/2012 om 13:34:
Hoi Jetse, Dank je wel voor je inspiratie en het delen van je sales-ervaring. Ik ga er meteen mee aan de slag, we houden contact! groeten, Paul
Gerben Gerben schreef op 03/04/2012 om 15:44:
Ha Jetse, Ik las je boek Positief Afwijkend. Leuk en interessant! Ga de tips zeker gebruiken. Veel succes met de volgende training! Gerben
Jolanda Theuws Jolanda Theuws schreef op 03/04/2012 om 15:20:
Beste Jetse, Heel verhelderend hoe je uiteenzet om met Klantwaarde om te gaan. Ik weet zeker dat deze proactieve houding omtrent dit onderwerp richting klant extra toegevoegde waarde oplevert en de band versterkt. Ik ga het direct ten uitvoering brengen! Dank voor al je tips en ideeën. mvg, Jolanda
Michiel Rigterink Michiel Rigterink schreef op 03/04/2012 om 15:20:
Hi Jetse, Ik hoop dat velen kennis mogen maken met jouw persoon en met jouw kennis en vaardigheden op het gebied van sales. Jouw manier van lesgeven is erg inspirerend en brengt sales terug naar de basis. En juist die basis hebben héél veel (ook de ervaren) sales professionals héél hard nodig! Groet, Michiel
Wim Verheijen Wim Verheijen schreef op 03/04/2012 om 13:44:
De eerste persoon aan wie ik moet denken als ik iemand zou zoeken die echt passievol kan inspireren, enthousiastmeren, innoveren, creatief out of de box kan denken, initiatief kan nemen, een hoop herrie kan maken.... EN het in gang kan zetten is Jetse Offers! Succes! Wim
Joe Bestseller Joe Bestseller schreef op 27/03/2012 om 18:35:
Hieronder verzamelde ik de reacties welke ik per email ontving op mijn vertrek bij Sogeti: “Bedankt voor de fijne samenwerking, je aanstekelijke enthousiasme en je ‘out of the box’ gedrag. Daar kunnen we er meer van gebruiken”. “De eerste persoon aan wie ik moet denken als ik iemand zou zoeken die echt passievol kan inspireren, enthousiastmeren, innoveren, creatief out of de box kan denken, initiatief kan nemen, een hoop herrie kan maken…. EN het in gang kan zetten is Jetse Offers!”. “Een mail van een schrijver! Succes met een mooie nieuwe stap! Dank voor je hulp en discussies”. “Leuk voor je Jetse! Je bent een heerlijk puur mens. Geniet van je werk en je gezin. Het ga je goed; we komen elkaar vast wel weer tegen”. “Wauw, om met zo’n statement afscheid te kunnen nemen, typeert jou weer helemaal! En dat betekent ook dat ik me weer meteen realiseer hoezeer ik jou ga missen als persoon. Dank je wel dat ik je heb mogen leren kennen!”. “De site ziet er ook nog eens profi uit. Eenvoudig ook. Maar dat is denk ik ook wat je wil brengen: eenvoud in deze tijd. Tja, ik heb ook geleerd dat het gevaarlijk is wanneer een verkoper een aanname doet ”. “Ik wil je bedanken voor de prettige samenwerking die jij en ik altijd hebben gehad. Jouw drive en energie zijn een constante positieve factor geweest binnen Sogeti, die gaan we nog missen. Ik hoop dat je die energie goed kwijt kan binnen OffersBusiness. Want dan weten we zeker dat je ook dat tot een succes gaat maken”. “Jetse, succes met alles!! Van jouw kritische positiviteit en enthousiasme kunnen we allen een hoop leren!”. “Veel succes en persoonlijk dank voor alle herinneringen! Je hebt denk ik bij heel veel mensen veel herinneringen achtergelaten met zakelijke inspanningen en successen, maar uiteraard ook met je persoonlijke collegialiteit. Sowieso zullen we iedere 1 april aan je denken, toch een beetje jouw dag na de meubeluitverkoop in Culemborg (PS: krijg nog een bureau van je!)…….”. “Het was me een waar genoegen om met je te mogen samenwerken. Je had al iets verteld over je boekje en gedachten. Ik wens je daarmee veel inspiratie en succes”. “Met de energie die uit jouw mail spreekt heb ik er het volste vertrouwen in dat “OffersBusiness” niets anders dan een succes gaat worden! Het gaat ook jou goed en we komen elkaar ongetwijfeld tegen”. “Ik ga je ook missen, Jetse! Het gaat je goed!”. “Bedankt voor alles! Je bent een topper blijf zoals je bent en ik hoop dat onze wegen elkaar gaan kruisen”. “Voor mij (slechts 23 jaar in dienst) ben jij altijd deel van het bedrijf geweest. Het ga je goed!”. “Bedankt voor je hulp en lessen! Veel succes met OffersBusiness”. “Een afscheid “in stijl”. Mooie woorden. Het ga jou goed, dank voor al jouw inspiratie, enthousiasme, vakmanschap, lessen, etc”. “Heel veel succes met je volgende stap! Ik heb erg genoten van de dingen die we samen gedaan hebben en vooral ook van je afwijkende blik op de wereld”. “Het was een plezier om met je te mogen samenwerken. Absoluut jammer voor Sogeti dat een inspirerende en eigenzinnige collega zoals jij buiten verder gaat. Ik wens je heel veel succes met OffersBusiness.” “Veel succes en plezier de komende periode. Het biedt ongetwijfeld weer nieuwe kansen. Dank voor de samenwerking en ik zal jouw tomeloze energie en doorzettingsvermogen niet vergeten!” “Jetse….dank voor de goede samenwerking en heel veel succes….go get them! Alles bij elkaar dus “an Offers you cannot refuse”. “We gaan je missen, je was nooit te beroerd om de knuppel weer eens even in het hoenderhok te gooien! En rete-creatief en –commercieel. Veel succes in je verdere werkzame bestaan! (make them an Offers they can’t refuse ”. “Ik had “in de wandelgangen” al iets gehoord, ik vind het jammer dat je ons bedrijf gaat verlaten, ik heb je altijd een erg prettige collega en Zwarte Piet gevonden . Bij deze wens ik je heel erg veel succes”. “Bedankt voor de ruim 15 jaar van prettige samenwerking. Ik wens je heel veel plezier en succes met OffersBusiness en natuurlijk ook veel plezier in de extra vrije tijd die je nu wellicht krijgt (dat bepaal je tenslotte nu zelf ”. “Heel veel succes toegewenst met OffersBusiness! Ik hoop oprecht dat je er van maakt wat je van plan was. Alle goeds toegewenst en tot op de eerstvolgende salestraining bij Sogeti”. “Happy Hunting ” “Veel succes met je nieuwe activiteiten. Ik volg je natuurlijk via Linkedin”. “Ik mis je nu al…. Alle “goeie jochen” gaan weg, en ze laten mij gewoon achter…” “Waarom eigenlijk OffersBusiness en niet ‘Business Offers’? ” “Dank voor je tomeloze enthousiasme en creativiteit! Heel veel succes met je volgende carrière”. “Jemig !! Jammer voor Sogeti, goed voor jou! Ik weet zeker dat je eigen zaak een succes gaat worden. Met jouw enthousiasme, je “positief”-kritische blik, een houding van niet zeuren maar werken maar ook je creatieve kijk op sales en ‘business’ doen ga je zeer waarschijnlijk veel bedrijven helpen”. “Maar wie gaat dan de extra energie-push op het gebied van belacties, saleskit, dienstentrainingen, klantwaardemonitor et cetera induwen??? Hebben ze vast over het hoofd gezien. Dat zal dus anders belegd moeten worden. Van ons eerste gesprek, ergens op een divisiemeeting in ‘97/’98 waar Lex mij i.v.m. interesse in management academie aan jou voorstelde, belsessie op de 1e in Culemborg, tot aan Wenen, dank voor je drive, energie en gezelligheid”. “Ondanks de weinige keren dat we met elkaar te maken hadden, heb ik bijzondere prettige herinneringen. Het ga je goed, succes met je onderneming”. “Ik (en Sogeti) ga je enthousiasme, drive en “gekke momenten” missen. Het zal wel zo’n 6 jaar geleden zijn dat we met Jaco gingen lunchen in Culemborg tussen Kerst en Nieuwjaar. Dat soort momenten doet me aan jou denken; even lekker iets anders doen”. “Een leuk afscheidsbericht met wat speelse noten! Ik denk dat ik je wel mag feliciteren met het behaalde resultaat”. “Bedankt voor de samenwerking en erg veel plezier met OffersBusiness en alle andere zaken die je met jouw enthousiasme allemaal gaat oppakken!”. “Goede instelling Hoe kan het ook anders ik mail met Jetse Succes kerel , gaat je lukken ” “Dit is nieuw voor mij, ik wist niet dat je alsnog Sogeti ging verlaten. Dat is vast een grote stap voor je! … Maak er iets moois van Jetse! Gelukkig hebben we Facebook, dan kan ik je nog in de gaten houden!” “Dank in elk geval voor de goede samenwerking en ik wens je heel veel succes met het uitbouwen van OffersByusiness. … Maak de rest van het jaar vooral ook zo mooi als de start”. “Het ga je goed! En ik ga eens op zoek naar de boekjes!” “Mooie mail die duidelijk vanuit jouw hart is geschreven. Ik zie je snel weer in 2012. Succes met je business”. “Bedankt voor je mailtje, typisch gevalletje “Offers” – humor, optimisme en, voor de kenners J, een serieuze boodschap”. “Ik vond onze samenwerking pas in de kinderschoenen staan en had dat nog wel willen uitbouwen. Juist door je grenzeloze creativiteit, betrokkenheid (emotionaliteit?) en commerciële vakmanschap”. “Ik heb je gegevens genoteerd”. “Heel veel succes”.
Andries van der Werf Andries van der Werf schreef op 02/03/2012 om 12:07:
Goed te zien dat jij je plannen om voor jezelf te gaan beginnen met al je Sales ervaring hebt doorgezet! Ik denk nog vaak terug aan de zaken die ik heb geleerd tijdens Compass, waarvan de belangrijkste is dat je niet moet verkopen, om te kunnen verkopen 🙂
Pieter van den Ing Pieter van den Ing schreef op 01/03/2012 om 15:19:
Gefeliciteerd, ziet er goed uit! Ik wens je een succesvolle invulling van deze nieuwe levens- carrierefase toe. Pieter van den Ing
Ronald Lange Ronald Lange schreef op 02/02/2012 om 12:25:
Dag Jetse, Ik wens je alle goeds toe voor 2012, en succes in je zakelijke carrière. Ik vond het boeiend met je samengewerkt te hebben. Je ervaring en de verhalen wil ik nog wel eens met je delen. All the best! Groet, Ronald
Kees Koeleman Kees Koeleman schreef op 16/07/2011 om 07:52:
Ha Jetse, Weer bedankt voor je enthousiaste, inspirerende en leerzame woorden. Ze zullen van veel waarde zijn, net zoals de inhoud van je Bestseller die ik inmiddels in ontvangst heb mogen nemen!! Kees
Sander van Meurs Sander van Meurs schreef op 12/06/2011 om 16:17:
Hoi Jetse, Zoals altijd heb je weer vol enthousiasme een training gehouden voor ons. Door jouw energie zal een avond nooit saai zijn. Ik zie de volgende snel tegemoet. Sander