GASTENBOEK

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Invulvelden gemarkeerd met * zijn verplicht.
(Jo)uw E-mail addres wordt niet gepubliceerd.
130 entries.
Johan Eikelboom Johan Eikelboom schreef op 26/06/2013 om 21:48:
Hi Jetse, Ik vond het een leuke cursus. Inderdaad, verkopers zullen we niet worden, maar ik heb een aantal vaardigheden opgedaan waardoor ik beter beslagen ten ijs kom in diverse situaties. En ik heb inspiratie en enthousiasme opgedaan om wat dingen aan te pakken.
Phuong Nguyen (VX Company IT Services B.V.) Phuong Nguyen (VX Company IT Services B.V.) schreef op 26/06/2013 om 12:31:
Hoi Jetse! Hoe gaat het met je? Ik ben zo vrij geweest om je eens op te zoeken en een berichtje achter te laten 😉 Bedankt voor de afgelopen weken. Je hebt met je enthousiasme en kunde mijn sceptische beeld over commerciële zaken kunnen overtuigen. Ik kijk nu enigszins anders tegen het 'verkopen' aan. Nogmaals bedankt en succes verder met je trainingen!
Annejan Annejan schreef op 17/05/2013 om 09:17:
Hi Jetse Hartelijk bedankt voor je inspanningen de afgelopen weken: het was een inspirerende cursus. Het verkoopgesprek is, net als voor veel andere professionals, niet m’n natuurlijke habitat, maar je bent er in geslaagd een aantal handvatten aan te reiken waarmee er meer uit zo’n gesprek te halen valt.
William van der Maas William van der Maas schreef op 16/04/2013 om 09:11:
Hoi Jetse, Nog super bedankt voor het nasturen van het certificaat. Volgende week heb ik voor het eerst een Bila met mijn IT manager. Eens kijken of ik dan wat theorie in de praktijk kan brengen. Hij heeft eerder al door laten schemeren ons test team mogelijk uit te willen breiden op niet al te lange termijn dus ik ga eens kijken of ik actief kan luisteren en zijn grootste problemen in kaart kan brengen.
Justin Kuipers Justin Kuipers schreef op 10/04/2013 om 15:22:
Hallo Jetse, Dank voor je inspirerende manier van het geven van de cursus commerciele vaardigheden voor topprofessionals! De materie die je behandelt sluit perfect aan bij de praktijk en jouw kijk op de saleswereld geeft mooie inzichten. Zojuist ook een prettig telefonisch gesprek gevoerd en daardoor een klantafspraak kunnen maken met de persoon die ik in gedachte had. De cursus werpt dus direct z'n vruchten af! Groeten, Justin
Albert R. de Ruiter Albert R. de Ruiter schreef op 10/04/2013 om 09:43:
Beste Jetse, Gisteren was voor mij dan de laatste avond van de cursus Commerciele Vaardigheden voor Professionals. Ik wilde je zeggen dat ik erg van de cursus genoten heb. Veel eye-openers, veel interactie, een leuke groep en daarbij natuurlijk jouw enthousiasme en vakkennis. Iedereen die zoekt naar meer commerciele vaardigheden als professional kan ik de cursus van harte aanraden. Vriendelijke groet, Albert
Gary Chen Gary Chen schreef op 03/04/2013 om 13:14:
Hoi Jetse, Hierbij wil ik je graag bedanken voor de geweldige trainingen die ik tijdens de masterclass heb mogen ervaren. Ik heb enorm genoten van je enthousiastme en gedrevenheid. Vanwege de goeie structuur in je verhaal met veel concrete voorbeelden heb je me constant weten te boeien. De live-opnames waren soms confronterend maar vooral erg leuk en leerzaam. Ik zal een ieder aanraden jouw training ook te volgen. Het was prettig, leerzaam en bovenal positief afwijkend! Groeten Gary
Jetse Offers Jetse Offers schreef op 20/03/2013 om 21:23:
Joy, bedankt voor je reactie. Graag gedaan! Jij ook bedankt voor jouw positief afwijkende invulling van koude telefonische acquisitie. In enkele weken 40 new names klantafspraken. Dat deed jij! Dat resulteert in ca 4 a 5 aanvragen en 1 a 2 inzetten. Uhhh, niet verkopen hè, laten kopen. je weet nu hoe het moet! Succes.
Joy Joy schreef op 20/03/2013 om 16:49:
Hoi Jetse, Ontzettend bedankt voor je inspiratie tijdens de Masterclass! Ik heb heel veel geleerd en de cursus was een leuke en positieve ervaring. Ga zo door! 😉
Jetse Jetse schreef op 18/03/2013 om 22:20:
Marlous, Leuk een positieve reactie te lezen van iemand die al enige commerciele ervaring heeft. Jij ook bedankt ennuh ... beloof me iets met het gekeerde te gaan doen. Praktijk is de enige leermeester. Succes. Jetse
Marlous Joosten Marlous Joosten schreef op 18/03/2013 om 22:05:
Jetse, Bedankt voor de leuke inspirerende en interessante cursus commerciele vaardigheden. De hoeveelheid praktijkvoorbeelden die jij aandraagt in je cursus, samen met de theoretische onderbouwing hebben deze cursus voor mij een succes gemaakt! Bedankt. Vriendelijke groet, marlous
Jetse Offers Jetse Offers schreef op 31/01/2013 om 12:00:
Onderstaande reactie ontving ik per e-mail: Hallo Jetse, Bij deze wilde ik je bedanken voor je energieke manier van presenteren. Ik zat maandagmiddag redelijk slaperig in de auto op weg naar de cursus en had niet zo veel zin. Jouw energieke manier van presenteren en overbrengen heeft ervoor gezorgd dat: 1) de avond heel snel om was 2) dat ik vol energie weer in de auto naar huis zat Weinig docenten van de cursussen kunnen dat.
Alexander van Beek Alexander van Beek schreef op 04/01/2013 om 10:08:
Jetse, Je bent echt Positief afwijkend, met recht met een hoofdletter "P". Ik nodig iedereen uit om dat zelf te durven ervaren.
Marco Marco schreef op 07/11/2012 om 16:03:
Hallo Jetse, Je boeken geven een fantastisch inzicht in hoe sales eigenlijk zou moeten werken.
Martijn Martijn schreef op 09/10/2012 om 11:38:
Hallo Jetse, Ik heb het genoegen mogen hebben dat ik via ANNO’99 in contact met je bent gekomen. Tot mijn grote spijt scheiden de wegen tussen ANNO’99 en mij, dus ook met jou Jetse. Ik heb voor een andere stap in mijn carrière gekozen. Ik heb veel van je geleerd in de korte tijd jij mij coach was, dit kan ik zeker gebruiken in mijn toekomst. Wat me vooral is bijgebleven zijn de belsessies die jij op een positief afwijkende manier aanpakt. Ik zal niet inhoudelijk op deze aanpak in gaan, dat moeten de mensen zelfs maar ontdekken.
Jetse Offers Jetse Offers schreef op 08/10/2012 om 17:02:
Hoi Thomas, Je probleem lezende concludeer ik dat je absoluut een haakje hebt. Een haakje dat je moet koesteren en hoe kun je dat koesteren? Door je klant ‘positief afwijkend’ te verrassen met geduld en begrip. Als je persé doordramt voor betreffende afspraak kom je over als de stereotype sales, die jij absoluut niet bent en niet wilt zijn en waar hij een hekel aan heeft. Zorg er voor dat het telefoongesprek op het netvlies van je prospect blijft staan. Beloof hem (met bijv. kaartje “bedankt voor uw tijd”) dat nu al één van jouw goede voornemens voor 2013 in elk geval weer een telefonische actie in zijn richting zal zijn, omdat je de overtuiging hebt van meerwaarde te zijn in het slaan van een brug tussen de business en IT. Wat je nodig hebt is slechts een kleine kans om dat aan te tonen. Stuur dit contact ook aan het einde van dit jaar een kerstkaart en herinner hem nogmaals. Als je hem in januari vrijblijbend benadert is de kans groot dat hij het positief afwijkende in je herkent en dat je hem niet behandelt als 13 uit 12. Hopelijk kun je wat met deze reactie en uiteraard hoor ik graag hoe dit afloopt. Succes.
Thomas Thomas schreef op 08/10/2012 om 16:51:
Beste Jetse, Een korte tijd geleden hebben wij elkaar ontmoet en heb jij mij een aantal goede cold calling tips gegeven. Momenteel loop ik vaak tegen een bepaalde situatie aan en lukt het niet om verder te gaan ! Ik bel voor een ICT dienstverlener en in gesprek met de ICT manager krijg ik hem geïnteresseerd in de dienstverlening. Dan loopt het gesprek vast... Ik schakel naar het maken van een afspraak door aan te bieden te laten zien hoe het mogelijk is hun 'probleem' op te lossen / verbeteren. Dan geeft men aan wel interesse te hebben en het te willen zien, maar niet nu. Als ik vraag wanneer wel, dan geeft men aan volgend jaar of "weetniet", maar men wil absoluut geen afspraak. Alleen opnieuw telefonisch contact. Heb jij tip(s) voor mij om alsnog de afspraak te krijgen ? Met vriendelijke groet, Thomas
Jetse Offers Jetse Offers schreef op 02/10/2012 om 21:27:
Hoi Bart, Bedankt voor beide reacties. Aan de eerste ga ik wat doen, althans proberen 😉 De tweede moet jij doen 😉 Gr. Jetse
Bart den ouden Bart den ouden schreef op 02/10/2012 om 13:03:
Ik heb twee reacties: De eerste een praktische tip, om een reactie te plaatsen moet ik behoorlijk lang naar beneden scrollen, een andere wijze om een reactie te plaatsen zou prettig zijn. De tweede is om aan te geven dat ik de cursus in mijn rol als professional het geleerde direct in praktijk kan brengen. Ik belde een Relatiemanager om een kennismakingsgesprek in te plannen. Hij stond hiervoor open echter hij had het druk met het opstellen van een RFP. Ik heb de afspraak voor over 2 weken ingeschoten. Maar ik zag het haakje en heb hem gevraagd of hij mogelijk hulp kon gebruiken bij de RFP. Hij antwoordde volmondig JA. Het geleerde werkt dus! Thanks Jetse.
Denise Garcia Denise Garcia schreef op 27/09/2012 om 14:15:
Hey Jetse, Super bedankt voor de tips van vandaag! Positief afwijken is echt fantastisch. Ik ben erg nieuwschierig naar je volledige training en je boek! Tot snel! Groeten!