GASTENBOEK2018-12-13T18:32:24+00:00

GASTENBOEK

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Invulvelden gemarkeerd met * zijn verplicht.
(Jo)uw E-mail addres wordt niet gepubliceerd.
130 entries.
Louis Muijs Louis Muijs schreef op 14/09/2018 om 07:03:
Beste Jetse, Veelal worden medewerkers naar een cursus gestuurd door hun management en deze medewerkers hebben veelal vooraf de houding van ‘bah!’, zonde van de tijd. Maar bij jou is dat gevoel snel weg, was het telkens weer een genoegen om aan te schuiven bij een van de trainingsavonden. De helderheid van uitleg en het speelse karakter laat de aandacht niet verslappen. De eerste afspraak heb ik in de “POCKET” Heel veel succes met de trainingen die je nog gaat geven.
Niek Niek schreef op 21/06/2018 om 09:19:
Ik wil je ontzettend bedanken voor de leuke en leerzame avonden, zelden heb ik stof van een cursus zo snel en effectief in praktijk kunnen brengen. Ik heb een eerste gesprek met een klant gehad en eergisteren een intake(sollicitatie) bij een bestaande klant met succes afgerond, ik kan 1 juli beginnen! Vooral bij de intake heb ik SOPIA echt als kapstok gebruikt en naar mijn idee heeft het geholpen, de klant wilde mij! Mooi gevoel dat “laten kopen”. Ik zal je cursus bij andere collega’s aanbevelen. Nogmaals dank en tot ziens!
Tim van der Loop Tim van der Loop schreef op 05/04/2018 om 10:00:
Hallo Jetse, bedankt voor de leuke en leerzame training. Door jouw aanstekelijk enthousiasme was het telkens weer een genoegen om aan te schuiven bij één van de trainingen. De eenvoudige theorie heb je goed weten te verwerken in praktische opdrachten zodat deze makkelijker in de praktijk toegepast kunnen worden. Hartelijk dank!
Jan Jan schreef op 17/12/2017 om 15:46:
Hoi Jetse, Vandaag had ik een gesprek met een accountmanager van een gerenommeerde organisatie.. DANK JIJ WEL voor alles wat je ons/mij de afgelopen 2 trainingsdagen hebt geleerd!!! Deze man deed veel fout; niet doorvragen, geen MeNU, niet zoeken naar mijn behoefte, maar wel zijn voordelen voor samenwerking opsommen en dan ook nog eens out-of-the-blue. Tenenkrommend na jouw verhaal. En hoewel het niet mijn rol is, als potentiële klant, heb ik wel het socializen lekker geoefend en geoefend en geoefend. Ik weet ondertussen heel veel over zijn privéleven. Dat schept een band ;-). Dacht, laat het je even weten, 's-avonds oefenen – de volgende ochtend de praktijk.
Chris Lahaye Chris Lahaye schreef op 10/11/2017 om 07:49:
Hoi Jetse, Wat een boeiende training, door jouw enthousiasme was er "never a dull moment". Nu de geleerde vaardigheden in de praktijk brengen. Nogmaals dank voor een motiveerende training.
Paul van Swinderen Paul van Swinderen schreef op 14/10/2017 om 11:21:
Wat een enthousiaste en stimulerende training. Hier ga ik zeker veel aan hebben. Het werd zo gebracht dat dat ik gewoon zin krijg om het toe te passen. En dan tijdens een gesprek niet te hard moet gaan glimlachen omdat het lukt ! Bedankt Jetse.
Wim Jansen Wim Jansen schreef op 13/09/2017 om 06:08:
Hi Jetse, Ik merkte vanmiddag direct na de training al weer dat het 'socializen' een nieuwe impuls heeft gekregen. Bij de slijter, bij de visboer .... haha. Dank voor je enthousiaste training!
Jorik Uiterwijk Jorik Uiterwijk schreef op 08/05/2017 om 07:38:
Vanuit QNH met een aantal collega's de training Commerciele vaardigheden van Jetse mogen volgen. Interessante en interactieve avonden waar je theorie krijgt geleerd die nou eens een keer blijft hangen. Vooral omdat Jetse het zo enthousiast weet te brengen en eigenlijk ook omdat de theorie zo simpel is. Het zijn de oefeningen die er voor zorgen dat je het ook direct leert toe te passen. Levert meteen energie om het ook in de praktijk te gaan doen. Bedankt Jetse!
Terence Njinembo Terence Njinembo schreef op 22/03/2017 om 22:49:
Erg leuk en leerzame training. "Niet verkopen maar laten kopen". Hartelijk bedankt Jetse. Ik zal zeker de MenU gebruiken bij klantgesprekken.
Jenny Alblas Jenny Alblas schreef op 16/03/2017 om 17:10:
Ontzettend leuke en leerzame training! Het leuke is dat wij in een aparte branch opereren (online marketing). Jetse had zich erg goed ingelezen en bewapend met allerlei 'know how' en weetjes. Het was dan ook geen makkelijke groep met alleen maar goed gebekte jonge sales-talenten. Jetse heeft ons allen geboeid en ons op een speelse maar zeer educatieve wijze gedoceerd. Dagelijks maken wij nog gebruik van de training. Het woord meNU heeft voor het leven een andere betekenis ;-). Bedankt Jetse en hopelijk tot ziens! Zeer vriendelijke groet, Jenny Alblas - Vipresponse NL
nick nick schreef op 23/02/2017 om 13:38:
Ik vond m top! Bedankt!
Elwin Wildschut Elwin Wildschut schreef op 21/12/2016 om 08:45:
Dit is een van die trainingen waar je langer bij stilstaat. Zeer helder uitgelegd door Jetse en met onze deelnemers van QNH komen we iedere 2-3 maanden bij elkaar om alle lesstof en youtube material praktisch toe te passen adhv praktijkvoorbeelden.
Bjorn Schmitz Bjorn Schmitz schreef op 13/12/2016 om 09:09:
Geweldige training en veel i openers. Jetse legt het allemaal duidelijk uit en heeft een goed referentiekader met zijn ervaring in de IT dienstverlening. Leuke, leerzame en gezellige avonden gehad. Dank Jetse!
Jetse Offers Jetse Offers schreef op 29/11/2016 om 15:52:
“I thought you would be happy to know that you are responsible for me receiving written/verbal from NYSE of a 1.5 million euro deal offshore , it all came from a cold call you helped me make on your visit to Ireland last year, it took me 7 months of building relationships and major help from the sales team in Ireland but it’s finally happened and all thanks to you.” Found in my mailbox.
S. Dijkman S. Dijkman schreef op 29/11/2016 om 09:24:
Een zeer interessante training! Achteraf vraag je je af waarom zoveel verkopers altijd alles maar willen verkopen met methodes die vaak afschrikkend zijn, zonder te kijken wat nou echt de behoeftes zijn. Bedankt voor de nieuwe inzichten en de enthousiaste manier van training geven!
Bart Slaman Bart Slaman schreef op 03/11/2016 om 16:15:
In oktober heb ik 4 avonden een super cursus gevolgd van Jetse Offers. Theorie en praktijk met behulp van concrete duidelijke voorbeelden. Ik heb veel softskill cursussen gevolgd maar hier heb ik echt wat aan gehad! en gebruik het dagelijks! Bedankt Jetse!
Hans Koenders Hans Koenders schreef op 25/08/2016 om 15:08:
Gedurende 2 dagen de training commerciële vaardigheden gevolgd, in eerste instantie wist ik niet wat ik er van moest denken. Ik heb meerdere soft skill trainingen gevolgd maar daarin werd weinig tot geen aandacht besteed aan hoe je met een 'klant' op een goede en productieve manier kunt omgaan. Met de nodige praktijkvoorbeelden en gedreven door een aanstekelijk enthousiasme heeft Jetse mij diverse nieuwe vaardigheden geleerd. Ik kan deze training aan iedereen aanbevelen. Hans Koenders
Aart den Hoed Aart den Hoed schreef op 18/08/2016 om 10:24:
Heerlijke, goed onderbouwde, maar no-nonsense benadering van commerciële vaardigheden. En wat nog mooier is, als het vak van "verkoper" eenmaal ontdaan is van alle mystiek, blijkt dat je commercieel gedrag gewoon kunt (aan)leren zonder te veranderen in een enge autoverkoper 🙂 - integendeel zelfs. Ik heb de cursus met veel genoegen en interesse gevolgd en heb er nu al veel plezier van! Jetse, bedankt!
Aad Dijksman Aad Dijksman schreef op 05/08/2016 om 13:17:
Vanuit een transitietraject ook de Commerciële Vaardigheden Professionals aan het volgen, nu halverwege. Jetse is een enthousiasmerende aanwezigheid die met zijn soms tegen het botte eerlijkheid leunende directheid een verfrissende kijk geeft op commercie, gespreksvaardigheden en het koop/verkoop proces. Ik geniet met volle teugen en kijk al weer uit naar de volgende 2 dagdelen.
Frieda Frieda schreef op 10/07/2016 om 12:53:
Een verrassende kijk op verkoop. Je wordt in de training goed gewezen op je valkuilen en aanpak en je krijgt tips die uit de praktijk komen. Luisteren, laat de klant praten en zorg dat je begrijpt wat de pijn en de impact is. Je bent er voor de klant om te helpen, niet om te verkopen.